mandag den 3. februar 2014

Første indlæg! -Om mig.

Hej, og velkommen til min blog. 
Her vil i følgende se opslag om mit forløb med high school til sommer. Så familie, venner og andre kan følge med. 

Hvem er jeg?
Jeg er en pige på 15 år. Jeg går i 9.klasse på Dagnæsskolen, i Horsens. Efter folkeskolen har jeg valgt at tage et år til USA som udvekslingsstudent. 

Tanken om high school i USA kom allerede for 2-3 år siden, da min 2 år ældre bror blev tilbudt det. Jeg tænkte med det samme det var det jeg ville! Så jeg begyndte straks og undersøge det. Også sprogrejse til USA blev overvejet, men det blev high school. Efter en ferie i Californien, Nevada og Arizona , blev jeg forelsket i USA. Jeg var sikker på det ikke var sidste gang jeg skulle derover! Og så er et helt år jo bare helt fantastisk!

Beslutningen om at være væk et helt år, var ikke svær men heller ikke nem. Men nu er jeg fast besluttet på det er det jeg vil! Jeg er mega spændt og forberedt på fede oplevelser og forandringer. 

1 kommentar:

  1. Er glad for at hører at du har mulighedem for at gøre hvad du vil og du så griber den! <3

    SvarSlet