tirsdag den 8. juli 2014

Værtsfamilie!

Først, jeg har ikke været så aktiv på bloggen som jeg havde forestillet mig.. Men nu er der sket en del siden sidst jeg har fået værtsfamilie! 

Blev ringet op af Gitte der fortalgte gode nyheder. Jeg skal bo i Oklahoma i en by ved navn Edmond 30 minutter fra Oklahoma City! Jeg skal gå på Edmond Memorial High med cirka 2000 elever. Min familie er ret stor! Den består af, en mor og en far selføllig, 6 børn i alderen 9 til 21 år, har en jævnaldrende søster heldigvis. 2 hunde og 1 kat. Der kommer også en anden student fra Japan på 17 år og så kommer der mig. I alt bliver vi 10! Jeg skal dog ikke gå i skole med nogen af dem da de alle bliver undervist hjemme, alså homeschool. 

Jeg rejser til New York den 12 august og er så heldig at have fødselsdag den 13, så fødselsdag i New York! Jeg rejser videre til Oklahoma den 16 med et stop i Atlanta. I'm so exited! 

2 kommentarer:

  1. Jeg rejser til New York d. 13 så det kan jo være at vi mødes der! ;-)

    SvarSlet
  2. jeg rejser også til NY den 12. august, så vi ses måske os :)

    SvarSlet